Kes me oleme?
OctoDOC on dokumenditarkvara liider, mis ühtlustab ettevõtete dokumendiprotsesse, et suurendada tõhusust. Me keskendume pidevale kohanemisele tehnoloogiliste muutustega, pakkudes mitmekülgseid ja kasutajasõbralikke lahendusi kõigile ettevõtetele.
Meie filosoofia keskendub igas suuruses ettevõtete teenindamisele, parandades kliendisuhteid optimeeritud dokumendiprotsesside kaudu. Meie eesmärk on moderniseerida süsteemid, mis hõlmavad kõiki dokumendiprotsessi aspekte alates kavandamisest kuni levitamiseni, et tagada sujuv kliendikommunikatsioon.
Ajalugu
Ajastu, mil ettevõtted dikteerisid kommunikatsioonimeetodid, kuulub minevikku. Tänapäeval kontrollivad kliendid kommunikatsiooni, sundides ettevõtteid kohanema nende eelistustega. Need muutused kommunikatsiooniprotsessis mõjutavad otseselt ettevõtte tehnoloogilist infrastruktuuri, eelkõige dokumenditarkvara valikut. See on kliendikeskne maailm, kus ettevõtted peavad olema paindlikud ja reageerima oma klientide suhtlemissoovidele.
Praegune
OctoDOCi missioon on aidata ettevõtetel kliendisuhete (Customer Experience Management – CXM) arendamisel ja tugevdamisel, optimeerides sellega seotud dokumendiprotsesse. See hõlmab tipptasemel disainist kuni mitmekanalilise levitamiseni (Dokumentide Väljundihaldus – DOM), mis tähendab, et Octodoc.io võimaldab teil kavandada ja haldada dokumente alates nende loomisest ja kujundamisest kuni nende jaotamiseni erinevatesse kanalitesse ja vormingutesse. See tehnoloogia võimaldab lisaks optimeerida dokumendiproduktsiooni protsesse, võimaldades ressursside tõhusamat kasutamist ja seeläbi saavutada suurem jõudlus ja tõhusamad tööprotsessid. Octodoci all (CXMi ehk Dokumenditarkvara Strateegia) mõistame strateegiat organisatsiooni sise- ja väliskommunikatsiooni loomiseks, säilitamiseks, leidmiseks ja mitmekanaliliseks levitamiseks. Peamine eesmärk on uute klientide ligimeelitamine ja hankimine ning kasumlike klientide säilitamine.
Viimastel aastakümnetel on dokumentide väljundi haldamise kontseptsioon elektrooniliste dokumentide kasvava tähtsuse tõttu oluliselt edasi arenenud. Tänapäeval võiks seda määratleda kui kogu organisatsioonis levitatavate dokumendiväljundite kõikehõlmavat haldamist. OctoDOC pakub vahendeid, mis hõlbustavad dokumentide koostamise ja levitamise aruandlust, mis võimaldab meie klientidel kontrollida tootmissuundumusi ja teabevahetust, et kasutada oma ressursse optimaalselt.
Tulevik
Ideaalis esindab OctoDOC dokumenditarkvara tulevikku. Octodoc.io on võimas kombinatsioon dokumendiväljundihaldustehnoloogiast koos täiustatud vahenditega dokumentide kujundamiseks ja loomiseks. Meie platvorm pakub teile töökindlat genereerimismootorit, mis on võimeline tõhusalt töötama pilves, tagades sellega sujuva ja usaldusväärse dokumenditootmise ja -halduse Selle dokumenditarkvara kombinatsiooni abil saavad organisatsioonid moderniseerida oma dokumendiprotsesse, luues, personaliseerides, genereerides ja levitades klientidega suhtlust mitmel kanalil. See mitte ainult ei tõhusta klientide kaasamist, vaid tõhustab ka sisemisi toiminguid, muutes OctoDOCi strateegiliseks varaks igale tulevikku mõtlevale organisatsioonile.